Liana Nails

logo_liana_small

POGOJI POSLOVANJA


Upravljalec spletne trgovine:
LIANA, Andreja Žalig s.p.
Cvetlična ulica 41a
2313 Fram
DŠ: SI42144540
e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Maticna št.:  6258581000

Podatki o vpisu v register:
datum vpisa pri registrskem organu: 10.11.2012
registrski organ: AJPES, izpostava Maribor
zaporedna številka vpisa: 316-07-05538-2012

Transakcijski račun:
IBAN SI56 6000 0000 0252 950, HRANILNICA LON, d.d., Kranj


Splošni pogoji podjetja LIANA, Andreja Žalig s.p. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino LIANA nails - spletna trgovina (v nadaljevanju »trgovina« ali »LIANA nails«) upravlja podjetje LIANA, Andreja Žalig s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem LIANA nails, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

CENE


Spletna cena velja za vse uporabnike trgovine. Uporabnik trgovine postaneš z registracijo v Spletno trgovino LIANA nails.
Vse cene izdelkov so navedene v evrih (€) in  vsebujejo 22% DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila in navedenimi pogoji.

Redni popusti in "Popusti zvestobe" se ne seštevajo!

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

NAČINI PLAČILA


Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
•    z gotovino ob prevzemu (velja Spletna cena),
•    z nakazilom na račun upravitelja LIANA nails (po ponudbi / predračunu) - (velja Spletna cena),
•    osebni prevzem (na sedežu podjetja, po predhodnem dogovoru).

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).
Če se odločite za plačilo po povzetju, boste skupaj s paketom prejeli račun s položnico, ki jo boste poravnali poštnemu uslužbencu. Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije zaračuna stroške nakazila v višini 1% vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,05€ (enako, kot če bi plačali položnico na pošti). Pri plačilu po predračunu se provizija Pošti Slovenija ne plača.
Ta strošek ni zajet v vrednost naročila. Plačilo z gotovino je možno tudi pri osebnem prevzemu blaga, pri katerem kupec nima nobenih stroškov z dostavo.

NAROČILA IN DOSTAVA


Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan.
Minimalna vrednost naročila je 10 EUR. Naročila, katerih vrednost artiklov bo znašala manj kot 10 EUR ne bomo obravnavali in vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti.

Znesek artiklov katerih vrednost je večja od 90,00EUR je potrebno plačati po predračunu!
Blago, ki je na zalogi, dostavimo najkasneje v 3 dneh, kar ni na zalogi predvidoma v 3 - 10 dneh.

Blago naročeno po 13. uri bo poslano naslednji dan oz. v ponedeljek v primeru naročila v petek po 13. uri. Naročeno blago bo poslano s priporočeno pošto in je last pošiljatelja do končnega plačila.
V kolikor kakšnega izdelka, ki ste ga naročili trenutno ni na zalogi, vam ga bomo poslali naknadno takoj, ko bo mogoče na naše stroške. O tem vas bomo obvestili po elektronski pošti ali vas poklicali.

Možen je tudi osebni prevzem blaga v skladišču podjetja, ob tem vam stroške za poštnino ne zaračunamo. Zahtevo za osebni prevzem in željen datum vpišite v okence pod opombe. Po oddanem naročilu vas lahko pokliče spletni Administrator, ki vam bo sporočil točen datum dostave/prevzema (načeloma ob delovnih dneh med 10 h in 14 h).
Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan.
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
V primeru, da kupcu blaga ne bo mogoče dostaviti, (razprodane zaloge idr.), ima kupec pravico zahtevati vračilo že plačane kupnine in že plačanih stroškov dostave blaga. Razen zahteve po vračilu plačane kupnine in zahteve po vračilu plačanih stroškov dostave blaga, se kupec izrecno in brez omejitev odpoveduje drugim načinom povračila nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23., 24. in 41. člena Zakona o varstvu potrošnikov.

Obveznost prodajalca je, da izpolni svoje obveznosti iz pogodbe. Obveznost mora biti izvršena najkasneje v 30 dneh od dneva naročila, razen če se stranki ne dogovorita drugače, oziroma če je na spletni strani izrecno omenjeno, da bo kupljeno blago dobavljeno v roku določenega števila dni.

Cena dostave je enotna po vsej Sloveniji, ne glede na količino ali težo izbranih izdelkov, v višini 3,59 EUR (z DDV). Brezplačna dostava je za naročila nad 90 EUR (razen za ELEKTRONIKO, ne glede na znesek nakupa).

V primeru, da blaga ne prevzamete v določenem času, vam ob vaši želji za ponovno dostavo zaračunamo dvojne stroške dostave, ter stroške vračila neprevzetega blaga!
Priporočamo vam, da ob prevzemu preverite količino in kvaliteto.

Pridržujemo si pravico, da naročenag blaga ne dostavimo, v kolikor je kupec izdelke že naročal, pa jih ni prevzel ali je kakorkoli povzročil materialno škodo prodajalcu.

Pridržujemo si pravico do sprememb cen in ostalih podatkov brez opozorila.

POSTOPEK NAKUPA


1. Naročilo v čakalni vrsti
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odposlano
Ponudnik v roku 1-3 (3 - 10, če ni na zalogi) dni blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

PRAVICA DO ODSTOPA NAKUPA, VRAČILO BLAGA


Kupcu pripada pravica, da v tridesetih (30) dneh vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, in sicer na mail Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., blago pa vrniti v nadaljnjih 15 dneh.
Blago morate vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun, kopijo osebne izkaznice ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je LIANA, Andreja Žalig s.p., Trg Dušana Kvedra 4, 2000 Maribor. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 30 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka.

DARILA OB NAKUPU

V kolikor se kupec odloči za nakup in ob tem prejme darilo, nato pa se odloči za odstop od kupoprodajne pogodbe, je dolžan vrniti tudi darilo – tako blago kot darilo vrne v originalnem stanju. Kot darila se smatra vse, kar je (razen listin) priloženo nakupu (izdelki manjših količin, brezplačni izdelki itd). V kolikor kupec vrne blago, darila pa ne, se cena darila odšteje od vrednosti, ki jo ponudnik vrne kupcu. Daril, ki jih kupec dobi brezplačno, ne menjamo in ne vračamo njihove vrednosti (v primeru poškodovanosti, neprimernosti itd).

REKLAMACIJA


Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali ga na svoje stroške in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z referentom podjetja LIANA, Andreja Žalig s.p., ki bo na vaš naslov poslal kurirja, ki bo prevzel blago (do 15 km. oddaljenosti od sedeža podjetja).

Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

GARANCIJA


Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, itd.
Garancija se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.
Garancija preneha veljati pri:
•    neupoštevanje navodil za uporabo,
•    popravila, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
•    vgraditve neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
•    malomarnega ravnanja z izdelkom,
•    poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe.

Kupec lahko blago v roku garancijske dobe vrne tako, da ga prinese osebno ali ga vrne po pošti.

V času servisiranja vam nadomestega izdelka NE ZAGOTOVIMO! Rok za servisiranje je 45 dni od dneva prejetja izdelka na naš sedež.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK


V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket odnesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali), ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

ZASEBNOST IN VARSTVO PODATKOV


Ponudnik se zavezuje, da bo s podatki uporabnikov postopal skrbno in v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Ti bodo uporabljeni izključno za namene dostave kupljenega blaga, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
V primeru, da ne želite prejemati tovrstnih obvestil nam pošljite e-pošto za odjavo preko naslova: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

KOMUNIKACIJA


Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporoča bodo vsebovala naslednje sestavine:
•    jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
•    pošiljatelj bo jasno razviden,
•    različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
•    jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
•    željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi na prejemanje oglasnih sporočil.
Stroški povezani z uporabo komunikacijskega sredstva se ne razlikujejo od običajne osnovne tarife, ki jo potrošnik običajno plačuje.

ODVEZA ODGOVORNOSTI


Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

PRITOŽBE IN SPORI


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

DOSTOPNOST INFORMACIJ
(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
•    a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
•    b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogocajo hitro in ucinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
•    c) bistvene znacilnosti blaga oziroma storitev (vkljucno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
•    d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
•    e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (nacin, kraj in rok dostave),
•    f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno dolocene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
•    g) nacin placila in dostave,
•    h) casovno veljavnost ponudbe,
•    i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, ce in koliko stane kupca vracilo izdelka,
•    j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vkljucno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Seznam želja


You have no product to wishlist.

Najbolj prodajani...